Me encanta Tenerife!

31 augustus 2016 - Tenerife, Spanje

Zo, de eerste paar dagen zitten er nu op en ik ben helemaal weg van dit eiland! Veel leuke mensen ontmoet waaronder veel Nederlanders maar ook Mexicanen. Super leuk allemaal! De afgelopen dagen ben ik vooral bezig geweest met mijn documenten regelen en daarnaast vooral van de zon genieten. Er zit een super mooi strandje hier bij het resort dus daar hebben we heerlijk kunnen zonnen! Aankomende vrijdag begint mijn stage, dan heb ik namelijk een introductiedag en word me alles uitgelegd. Vanaf zaterdag moet ik dan echt beginnen met werken.

Toen ik hier zaterdag aankwam werd ik hartelijk verwelkomt! Een 'collega' van mij kwam mij ophalen van de receptie en liet me werkelijk alles zien! Een fijn en warm welkom dus. Ik slaap nu op een kamer met 1 Nederlands meisje en 2 Mexicaanse meisjes, ook allemaal super gezellig! Verder heb ik nu nog weinig te vertellen, behalve dat we vandaag naar Siam Park gaan, het grootste waterparadijs van Tenerife, glijbanen dus! Whoehoeee!

Voor nu ga ik even lunchen en daarna op naar het waterpark!

Hasta la vista allemaal!

Liefs Bren

1. Gretha compagner:
    31 augustus 2016
    Fijn dat alles geregeld is nog even een paar dagen lekker genieten.

Grt v/d Compagnertjes
  2. Diny:
    31 augustus 2016
    Hallo Brenda , leuk om iets van je te horen , en dat je daar leuke mensen bij je hebt , veel succes met werken , en de leuke dingen die je daar doet kus Diny
  3. Diny:
    31 augustus 2016
    Ha die Brenda , leuk dat alles gelukt is , fijn dat je zo verwelkomd bent , veel plezier vanmiddag , en succes met je eerst werk dag
  4. Roely:
    31 augustus 2016
    Leuk dat je zo verwelkomt ben , veel succes zaterdag met je eerste werkdag , maar dat zal vast goed komen , dikke kus van je tante
  5. Connie:
    31 augustus 2016
    Hi! Dat klinkt allemaal goed! Fijn!! Lekker genieten daar en op deze manier kan ik mooi een beetje mee genieten... X Connie
  6. Riky:
    Klinkt goed allemaal!
    Leuk dat we zo op de hoogte blijven van je belevenissen.
  7. Aly meesters:
    31 augustus 2016
    Brenda wat super om zo'n welkom te krijgen. Het is inderdaad een prachtig eiland.
    Ben er ooit eens een weekje geweest . Een hotel in de hoofdstad. Vlgs mij Hotel Flamingo
    Nu nog even genieten en dan ( hard ) werken.
    Ik ben heel erg benieuwd naar je reis verhalen