Trabajar, Trabajar, Trabajar y mis padres!

13 oktober 2016 - Callao Salvaje, Spanje

SORRY SORRY SORRY! Dat is alweer veel te lang geleden dat ik m'n laatste blog heb geschreven.

De laatste maand heb ik vooral veel gewerkt, veel nieuwe dingen geleerd en ook veel verantwoordelijkheid gekregen! Ik zit in een ontzettend leuk en internationaal team, erg gezellig allemaal!

Verder woon ik nu dan ook in m'n appartementje, samen met m'n twee Mexicaanse chickies! We hebben een leuk appartementje, met uitzicht op zee en we kunnen het heel goed met elkaar vinden!

Buiten het werk om is het vooral veel gezelligheid, we zitten met ontzettend veel stagiaires in dit plaatsje en er is dus altijd wel iemand die een drankje wil komen doen, leuk leuk leuk!

EN DAN..
Vorige week zondag had ik een drukke werkdag achter de rug en ik wilde dus optijd gaan slapen. Voordat ik ging slapen, wilde ik m'n vader nog even skypen. Hij nam niet op, en ik kreeg een berichtje dat ze uiteten waren en dat ze me straks wel even zouden terugbellen. Jooo prima!

Na 15 minuten belde m'n vader me terug via Skype, lekker gegeten? Ja hoor, samen met je oom en tante. Oh leuk joh! Bij de viersprong? Lekker man!

Papa: Brenda, de verbinding is niet zo goed, kun je niet even op je balkon gaan staan? Daar is de verbinding beter. Aha.

Brenda: ja kan wel, maar dan zie je me niet want t is donker hier

Papa: ja maar brenda, ik denk dat ik jou wel zie..

En m'n vader draaide het beeld van z'n telefoon, stonden ze voor m'n huis! Nou, dat moet je vooral bij Brenda doen, ik helemaal in rep en roer! De Mexicanen vroegen zich af wat ik toch allemaal aan het doen was en ik vroeg me alleen maar af hoe m'n ouders hier konden zijn. Ik rennen naar buiten en ja hoor, daar stonden ze, mijn jut en jul! ♥

Na vele kusjes en knuffels heb ik ze meegenomen naar binnen, mijn appartementje laten zien en de meiden ontmoeten. Daarna zijn we naar Vinoteca gegaan, een wijnbarretje bij mij om de hoek, en hebben we bijgekletst. Wat heerlijk is dat dan zeg, je eigen vertrouwde papa en mama om je heen!

Maar de volgende dag moest ik natuurlijk wel weer werken, saaaaai! Ik wilde lekker bijkletsen! Maar gelukkig na 3 dagen werken had ik 4 dagen vrij! We zijn dolfijnen wezen spotten, heerlijk uiteten geweest en vooral veel in de zon gelegen ☀ en dinsdag ben ik met papa naar siam park geweest, het grote waterpark, lachen!

En nu is het donderdag, zit ik hier bij mn ouders op het balkon onder het genot van, jawel!, een lekker bakkie Douwe Egberts! Ik moet straks weer aan het werk en papa en mama gaan vanmiddag weer richting Nederland

Maar, niet getreurd, want m'n volgende hartjes komen er alweer aan, zie jullie zaterdag Arie, Gretha en Lisa! Whiehoeee, leuk leuk!! Hasta al sabado!

Ik ga nog even kletsen met m'n ouders voordat ze weggaan, dikke doei!

En ohja, het is hier 25 graden, Nederland was rond de 12 graden toch? Hahahahaha

Adios amigos, hasta luego y salut!

Dikke kus Bren

1. Diny:
    14 oktober 2016
    Leuk Brenda , wat een verrassing was dat van je pa & ma , leuk dat je zo met de Mexicanen op kunt schieten , het is inderdaad hier koud , dus de kachel en kaarsjes aan dikke knuffel Diny ( dacht dat ik al wat geschreven had )
  2. Aly meesters:
    14 oktober 2016
    Hoi Brenda, wat een heerlijk weekje moet dat geweest zijn voor jou en je ouders.
    En op naar de volgende familie reunie.

Over 1 week zoek ik ook de zon op in Andalusie. 20 graden is ook goed. Als de zon maar schijnt.

Groetjes, Aly